مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان ازکشف یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آهن آلات قاچاق از یک انبار غیرمجاز در محدوه خارج از شهر زاهدان خبر داد.

حیدر میرزایی مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر وجود یک انبار غیرمجاز از آهن آلات در محدوده خارج از شهر اکیپ گشت مشترک به محل اعزام شد.

او  افزود: رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی مرکز استان و بازرسین اداره صمت جهت بررسی و صحت و سقم موضوع به آدرس اعلامی مراجعه که در بازرسی‌های به عمل آمده از محل انواع آهن آلات از قبیل تیرآهن ؛ میلگرد و دیگر اقلام بدون مدارک و اسنادقانونی کشف و شناسایی   شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اذعان داشت: درهمین راستا به دستور رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی مراتب استعلام از ثبت بودن انبار در سامانه جامع انبار‌ها انجام شد، که مشخص شد انبار مذکور و اقلام کشف شده در سامانه جامع انبار‌ها ثبت نشده است.

حیدر میرزایی ادامه داد: باتوجه به محرز بودن تخلفات متعدد لذا از همین حیث فرم گزارش تخلفات به ارزش  یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در محل تکمیل و مالک انبار به همراه پرونده متشکله جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی مرکز استان معرفی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
درود
آخرین اخبار