نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع مطالعات فنی پروژه خط ۲۳ کیلومتری مترو شاهین شهر به اصفهان می بایست تا نیمه بهمن ماه امسال تکمیل و با مشارکت صنایع و همکاری شهرداری شاهین شهر و استانداری تملک اراضی آن به اتمام برسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علی نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی شامگاه دوشنبه با دعوت نماینده شاهین شهر و میمه در مجلس به منظور بررسی مشکلات ورزشگاه ملت، شبکه فاضلاب و مترو شاهین شهر، بیمارستان ۹۶ تخت خوابی برخوار و حضور و سخنرانی در یادواره شهدای سین به این شهرستان سفر کرد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه جمع‌بندی این بازدید با تسلیت ایام رحلت پیامبر عظیم‌الشان اسلام(ص) و خطاب به هیأت همراه، گفت: شما نمایندگان تام‌الاختیار از وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، شرکت آب و فاضلاب و سازمان برنامه و بودجه در این جلسه حضور دارید و باید مصوبات جلسه امروز را عملی کنید.

وی در ادامه برای تکمیل بیمارستان ۹۶ تخت خوابه شهرستان برخوار ۴ میلیارد تومان از بودجه سال جاری و ۱۰ میلیارد از توازن بودجه مصوب کرد و در ادامه پس از شنیدن نظرات کارشناسی و مطالعات انجام شده و بحث و بررسی در خصوص پروژه مترو شاهین شهر گفت: موضوع مطالعات فنی پروژه خط ۲۳ کیلومتری مترو شاهین شهر به اصفهان باید تا نیمه بهمن ماه سال جاری تکمیل و با مشارکت صنایع و همکاری شهرداری شاهین شهر و استانداری تملک اراضی آن به اتمام برسد تا در ردیف بودجه سال آینده قرار بگیرد.

نیکزاد ضمن بررسی مشکلات چندین ساله ورزشگاه ملت شاهین شهر تأکید کرد: با توجه به موافقت‌های انجام شده با بنیاد مستضعفان، وزارت ورزش و جوانان موظف است ظرف مدت یک ماه احداث سرویس بهداشتی، سطل زباله و آب شرب ورزشگاه پیگیری و عملیاتی نماید همچنین چمن ورزشگاه و ساماندهی آن نیز تا دهه فجر به اتمام برساند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت بحرانی شبکه فاضلاب شاهین شهر، و فرونشست آن براساس مطالعات کارشناسی انجام شده مصوب کرد: از محل اعتبارات ماده ۵۶ قانون تنظیم نسبت به تامین ۵۰ میلیارد تومان برای شبکه فاضلاب شهرهای حبیب آباد، برخوار و گرگاب تخصیص داده شود و باقی مانده نیز از محل ردیف و محل اعتبارات بیع متقابل تامین شود.

وی در پایان در خصوص بازسازی و احیا شبکه فاضلاب شاهین شهر نیز مصوب کرد: در صورت انجام بند یک از منابع داخلی مندرج در صورت‌جلسه ۱۴۰۰/۵/۲، شبکه آب و فاضلاب موضوع فرونشست ۵ کیلومتری فاضلاب شاهین شهر انجام شود همچنین با پیگیری آقای حاجی دلیگانی در مجلس شورای اسلامی جلسه‌ای با متولیان شورای معماری شهرسازی کشور با مسئولیت بنده تشکیل شود.

 

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.