نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: زمینه‌ها و فرصت‌های بسیار خوبی در حوزه علمیه و دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین وجود دارد و می‌توان از ظرفیت آن‌ها برای همکاری با جامعه المصطفی دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار معاون ارتباطات و بین‌الملل جامعه‌المصطفی گفت: الحمدالله فعالیت‌های حوزه‌های علمیه و جامعه‌المصطفی بسیار اثرگذار است و شاهد برنامه‌های بسیار خوب و موثری هستیم.

وی تصریح کرد: زمینه‌ها و فرصت‌های بسیار خوبی در حوزه علمیه و دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین وجود دارد که می‌توان با مشارکت و همکاری از این فرصت‌ها بیش از پیش استفاده و دانشجویان غیر ایرانی بیشتری را در این دانشگاه جذب کرد.

امام جمعه قزوین افزود: جذب ۲۴ هزار دانشجو در دانشگاه بین‌الملل با دو سوم دانشجوی غیر ایرانی، مصوب مجلس است، اما این موضوع تاکنون تحقق نیافته و ان‌شاءالله با حضور شما عزیزان و همکاری‌های مشترک این امر تحقق یابد چرا که این هدف بسیار مورد توجه رهبر معظم انقلاب قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: مرکز زبان در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین پیشینه و ساختار بسیار قوی و استانداردی دارد و می‌تواند در فرصت‌های آموزشی برای دانشجویان غیر ایرانی بسیار راهگشا باشد و در کمتر جایی این فرصت دیده می‌شود.

وی تاکید کرد: استان قزوین برای همکاری‌های مشترک با جامعه‌المصطفی آمادگی و ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد و امیدواریم این مهم تحقق پیدا کند و شاهد تحول در جذب و پرورش دانشجویان زیادی از کشور‌های مختلف باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار