زنگ ملی ایثار در دبیرستان پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرا در قزوین نواخته شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، همزمان با سراسر کشور و در هفته دفاع مقدس، زنگ ملی ایثار در دبیرستان پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرا در قزوین نواخته شد.

اصغری مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم گفت: مانند شهدا، باید حرف مان با عمل مان، یکی باشد.

وی افزود: باید روایت‌های دفاع مقدس و مدافعان حرم را به دانش آموزان درس بدهیم تا بدانند امنیت امروزشان را مدیون جه کسانی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: ما که متولی تعلیم و تربیت هستیم، باید کسانی را تربیت کنیم که روحیه ایثار و شهادت، درونشان رشد کند.

اصغری، به شهید علی لندی، قهرمان دهه هشتادی اشاره کرد و گفت: حرکت جوانمردانه این نوجوان دهه هشتادی، درس ایثار به مردم داد و نشان می‌دهد که ما موفق بودیم تا جوانان ایثارگر تربیت کنیم.

در این مراسم حاج حسن رادمنش، از ایثارگران و مجروحان جنگ تحمیلی، به بیان خاطرات و ایثار گری‌های رزمندگان اسلام، در ۸ سال دفاع مقدس پرداخت.

همچنین حجت الاسلام موسوی شالی، مدرس حوزه علمیه قزوین گفت: امروز نیازی به فتح خاک نداریم و باید دل‌ها را فتح کنیم.

مدرس حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه امروز پوشالی بودن غرب را به وضوح می‌بینیم، خاطرنشان کرد: غربی‌های مادی گرا، امروز نمی‌توانند تمدن اربعین را بپذیرند.

وی افزود: داعش را ساختند و نتوانستند جلوی راهیپمایی عظیم اربعین را بگیرند و دو سال است که با بیماری کرونا در تلاش هستند تا حرکت عظیم اربعین، کند شود.

حقایق پور، مدیر کل بنیاد شهید استان قزوین هم گفت: وصیت نامه و خاطرات هزار شهید استان قزوین مکتوب شده و در دسترس همان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.