استاندار اردبیل گفت: امنیت، آسایش و نظم در جامعه مرهون تلاش و خدمات نیروی انتظامی بوده که این نهاد، نماد و ویترین نظم در جامعه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حامد عاملی، استاندار اردبیل در جلسه با سردار فرماندهی نیروی انتظامی و فرماندهان حوزه‌های نیروی انتظامی استان گفت:نیروی انتظامی در خط مقدم امنیت و آسایش مردم قرار دارد و این زحمتکشان بی ادعا برای امنیت و آسایش مردم شبانه روز تلاش می‌کنند.

او با اشاره به اینکه تصمیمات باید طبق عقلانیت و سازگار با عقل اتخاذ شود تصریح کرد: هر گونه اقدام و تصمیم باید طبق منطق و پذیرش جامعه تبیین شود تا منتج به نظم، انضباط و دستاورد‌های مثبت، قابل اجرا در جامعه شده و رضایت تمام اقشار را به دنبال داشته باشد.

استاندار اردبیل گفت: هرچقدر ضریب عقلانیت بالاتر است توسعه و پیشرفت در آن جامعه جهش بیشتری خواهد داشت. به عقیده اکثر نظریه پردازان اقتصاد، در جامعه‌ای که تولید نباشد تمام تلاش‌ها بی نتیجه می‌شود.

عاملی با بیان اینکه نیروی انتظامی همیشه در قبال مردم احساس مسوولیت دارد، با تاکید بر اینکه نظم این مجموعه هر چقدر بیشتر باشد اقتدار و جایگاه نیروی انتظامی در جامعه افزایش می‌یابد تصریح کرد: در جامعه‌ای که نظم و انضباط به حداکثر برسد احساس امنیت و آسایش بیشتر لمس می‌شود و نظم نیز در شان و منزلت استان توام با احساس امنیت مردم افزایش می‌یابد.

او گفت: عوامل نیروی انتطامی همیشه لایه‌های مختلف جامعه را رصد کرده و در مطالعات و تحلیل آسیب‌ها با حضور عوامل تصمیم گیرنده جهت حل مشکلات لایه‌های زیرین جامعه تاثیر گذار هستند.

استاندار اردبیل ادامه داد: باید ضمن تشکیل اتاق فکر در رابطه با مسایل کلان استان با استفاده از ظرفیت اساتید و نیرو‌های تاثیرگذار در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی گام‌های اساسی برداشته شود و نتیجه جلسات نیز با در نظر گرفتن تمام جوانب عملیاتی شود.

عاملی افزود:هیچ شان و جایگاهی جز خادمی مردم برای خود قایل نیستیم و امیدواریم گرهی از گرفتاری‌های مردم باز شود و مردم استان همیشه شایسته عزت هستند.

گفتنی است به مناسبت فرا رسیدن روز نیروی انتظامی و انتصاب سید حامد عاملی به عنوان استاندار جدید اردبیل، فرماندهی نیروی انتظامی استان، معاونین و جمعی از پرسنل این یگان با استاندار اردبیل دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه سردار فرماندهی انتظامی استان ضمن تبریک انتصاب سید حامد عاملی به عنوان استاندار جدید، عملکرد یک ساله عوامل انتظامی در سطح استان و برنامه‌های هفته نیروی انتظامی را تشریح کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.