مدیر اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: از زمان شیوع کرونا تاکنون ۸۱۰ پرستار در بیمارستان های خراسان شمالی به کرونا مبتلا شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، رضا فانی مدیر اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی  گفت: با شیوع پیک پنجم کرونا در استان آمار پرستاران مبتلا به کرونا افزایش یافت که با توجه به واکسیناسیون کادر درمان ، آمار بستری آن ها کاهش یافت.

فانی  با بیان این که عوارض ابتلا به کرونا برای پرستاران و خانواده های آن ها مشکلاتی ایجاد کرده است،  افزود: دوران دو هفته ای استراحت پرستاران موجب فشار مضاعف به دیگر همکاران خواهد شد زیرا شیفت های آن ها باید پوشش داده شود.


بیشتر بخوانید


مدیر اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی  با بیان اینکه جامعه پرستاری در استان مشکلاتی همچون اعمال نشدن دورکاری ها در زمان قرمز شدن رنگ استان را متحمل می شوند، عنوان کرد: دی ماه سال گذشته مبلغی به عنوان حق کرونا به پرستاران پرداخت شد، اما پس از آن دستورالعملی از وزارت خانه دریافت نشده است و همکاران در واحد کرونا انتظار دارند بتوانند سختی کار در بخش های کرونا را دریافت کنند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.