نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی رحلت پیامبر اسلام (ص) و امام حسن مجتبی (ع) را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس به مناسبت رحلت پیامبر اسلام (ص) و امام حسن مجتبی (ع) پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

ایام رحلت پیامبر مهربانی و سبط اکبر ایشان امام حسن (ع) آمیزه ایی از اندوه وفروزانتر شدنِ عشق ولایت است، این سوگواری‌ها میراثی ست که مارا به بایستگیِ اثباتِ تدیّن درعملکرد‌ها فراتر از شعار‌ها سوق میدهد.

 بی شک پیروی از آموزه‌های اهل بیت عصمت و طهارت و تمسک به آل الله یقینا تنها مسیر اتصال به منبع ربوبیت و نجات و رستگاری انسان است.

 بی تردید گام نهادن در مسیر معرفت و حقانیت ائمه و بزرگانی، چون این عزیزان می‌تواند انسان‌ها و جهان بشریت را به سوی سعادت دنیوی و اخروی نزدیک کرده و مسیر توحید و تقوی را به ما نشان دهد، بدون تردید راه رستگاری بشر تمسک به اهل بیت (ع) است. 

اینجانب رحلت جانگداز و ملکوتی خاتم مهربانی و رحمت، پیامبر عظیم‌الشأن اسلام حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت سبط اکبر و کریم آل طه امام حسن مجتبی (ع) را به مردم عزیز ایران اسلامی، مردم استان کرمان به ویژه مردم حوزه انتخابیه شهرستان‌های کرمان و راور تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند منان، قبولی عزاداری و سوگواری‌های مردم غیور و مؤمن را در ماه‌های محرم و صفر خواستارم.

انتهای پیام/ب

                                                                            

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار