رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان، طی پیامی رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع) را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، شهباز حسن پور رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان و نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع) پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی

رحلت ملکوتی پیامبر رحمت (ص) و شهادت مظلومانه سبط اکبرشان امام حسن مجتبی (ع) و شهادت غریبانه هشتمین آفتاب آسمان امامت و ولایت امام رضا (ع) را به پیشگاه حضرت مهدی (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، عموم مسلمانان جهان و همچنین شیعیان و شیفتگان آن امامان همام به ویژه مردم شریف استان کرمان و مردم مومن و متدین شهرستان‌های سیرجان و بردسیر تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

بدون تردید راه رستگاری بشر تمسک به اهل بیت است. امید است در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و عنایت خداوند متعال، توفیق پیروی از کلام حق در تمامی جنبه‌های زندگی به خصوص در راستای رشد و تعالی انسانیت را داشته باشیم.

شایسته است که همه مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی با توکل به خدا و تمسک به اهل بیت علیه السلام و زیر سایه‌ی منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مسیر درست را در جهت پیشرفت میهن اسلامی در راستای احکام دین و شرع مقدس بپیمایند؛ و من الله توفیق

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار