فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: هشت تیم بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری به منظور کمک رسانی به مناطق زلزله زده این شهرستان اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مرتضی زمانپور فرماندار شهرستان کوهرنگ اظهار داشت: هشت تیم بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری به مناطق زلزله زده بازفت، دوآب صمصامی و مرکزی اعزام شدند و در حال بررسی نقاط حادثه خیز این شهرستان هستند.

او افزود: کلیه دهیاران و شورا‌ها در این بررسی به تیم‌های اعزام شده کمک می‌کنند و تمامی تمهیدات لازم به منظور کمک رسانی به زلزله زدگان شهرستان کوهرنگ اندیشه شده است.


بیشتر بخوانید


زمانپور اضافه کرد: از ۱۲ مصدوم این زلزله که در بیمارستان و مراکز درمانی بستری شده بودند هفت نفر ترخیص شدند و پنج نفر دیگر هم در بیمارستان بستری بودند که سه نفر از این تعداد مرخص شدند.

او اظهار داشت: همچنین در پی این زلزله، آب شرب بعضی از روستا‌ها ازجمله روستای مورز قطع شده بود که نیرو‌های اعزامی درحال رفع این مشکل هستند.

زمانپور تصریح کرد: بحث تامین آب سیار در روستا‌ها و مناطق زلزله زده کوهرنگ، در دستورکار شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارد.

او گفت: تاکنون ۲۲۳ روستا معادل ۳۰ تا ۶۰ درصد در شهرستان کوهرنگ خسارت دیده است و کارشناسان درحال بررسی میزان دقیق خسارت‌ها هستند.

زمانپور ادامه داد: همچنین به ۳۰ مدرسه با ساخت فرسوده در بازفت خسارت وارد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار