فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری ۱۵ سارق و کشف ۳۰ فقره سرقت در اجرای مرحله ششم طرح "اقتدار" در سطح آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ثمره حسینی فرمانده انتظامی شهرستان زابل در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهار داشت: طی یک هفته گذشته مرحله دیگری از طرح اقتدار با هدف پیشگیری از وقوع انواع سرقت و کنترل سارقان سابقه دار در سطح شهرستان زابل به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای مرحله ششم این طرح واحد‌های مختلف انتظامی شهرستان موفق به دستگیری ۱۵ سارق سابقه دار که از قبل شناسایی کرده بودند شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با اشاره به کشف بیش از ۲ میلیارد ریال اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه‌های سارقان تصریح کرد: با انتقال متهمان به پلیس آگاهی و در نتیجه تحقیقات صورت گرفته، تکلیف ۳۰ فقره انواع سرقت، شامل ۱۲ فقره سرقت اماکن خصوصی، ۵ فقره سرقت محتویات داخل خودرو، ۵ فقره سرقت منزل، ۴ فقره سرقت احشام و ۴ فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان روشن شد.

سرهنگ ثمره حسینی دستگیری ۱۴ خرده فروش موادمخدر، کشف ۱۵ کیلوگرم موادمخدر، توقیف ۲۲ دستگاه خودرو و ۱۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف را از نتایج دیگر این طرح بر شمرد و خاطرنشان کرد: دراین رابطه تمامی افراد دستگیر شده باتشکیل پرونده برای سیرمراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان با اشاره به تداوم این طرح درهفته‌های آتی از شهروندان خواست به منظور ارتقای امنیت عمومی هرگونه اخبار و اطلاعات خود را درخصوص سارقان و فروشندگان مواد مخدر با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار