فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری و جمع آوری ۱۰۳ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ابراهیم کوچکزائی فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهار داشت: در راستای برخورد با هنجارشکنان جامعه، پیشگیری از سرقت و کاهش جرائم، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادان متجاهر در مناطق جرم خیز و آلوده شهرستان چابهار با اقتدار کامل به اجرا در آمد..

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار ادامه داد: مأموران انتظامی شهرستان با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر، در اجرای این طرح، با ورود به پاتوق‌های افراد مواد فروش و معتادان متجاهر و کارتن خوابی که باعث سلب آسایش عموم شده بودند، موفق به دستگیری و جمع آوری ۱۰۳ نفر آن‌ها و معرفیشان به مراجع قصائی و کمپ‌های ترک اعتیاد شدند.

سرهنگ"کوچکزائی" خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه معتادان در بسیاری از جرائم و آسیب‌ها از جمله وقوع سرقت‌های خرد نقش اساسی دارند، وجود پاتوق استعمال مواد مخدر در محله‌ای که در آن زندگی می‌کنیم، یک تهدید جدی فرا روی امنیت و سلامت فردی و اجتماعی ما و به ویژه جوانان ماست.

وی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از پاتوق‌های استعمال و فروش موادمخدر و یا فعالیت خرده فروشان در سطح محلات مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار