جنبش حماس به دیدار رئیس تشکیلات خودگردان با برخی از وزرای رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان،کانال تلگرام خبرگزاری شهاب واکنش حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس را به دیدار رئیس تشکیلات خودگردان با برخی از وزیران رژیم صهیونیستی منتشر کرد.

حازم قاسم در این خصوص گفته است: اینکه محمود عباس، دیدار با نخست وزیر رژیم اشغالگر و ایلیت شاکید از وزیران این رژیم را گدایی می‌کند، نشان دهنده تغییر منفی رفتار‌های تشکیلات خودگردان و سران آن است و با مواضع مردمی در تضاد است؛ مواضعی که این ذلت را در تعامل با رژیم اشغالگر، غیر قابل قبول می‌داند.

این خبرگزاری همچنین به نقل از پایگاه عبری زبان والا اعلام کرد محمود عباس در پیامی به نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به او گفت: ”بیا با هم دیدار کنیم حتی اگر بر سر هیچ چیز به توافق نرسیم. “

بیانیه جنبش ملی اسیر درباره تحولات زندان‌های رژیم اشغالگر

جنبش ملی اسیر فلسطین امروز بیانیه‌ای در مورد آخرین تحولات در زندان‌های رژیم صهیونیستی صادر کرد.

خبرگزاری فلسطینی سوا نوشت: جنبش ملی اسیر فلسطین در این بیانیه اعلام کرد: ما مجاهدان و صابرانی که از میهن و اعتقادات خود با چنگ و دندان دفاع می‌کنند، به شما مردم وفادار و سخاوتمند در هر جایی که هستید، درود و سلام می‌فرستیم. ما به همه مردم خود به خاطر ثابت قدمی و عزم شان برای حمایت از آرمان فلسطین که شاهد زنده مبارزات مردم ماست، درود می‌فرستیم. موضع مردم قهرمان ما، برای ما مایه افتخار و غرور است و از خدا می‌خواهیم همانطور که مردم به ما حسن ظن دارند همانطور بوده باشیم و وفادار و حافظ این افتخاری که به ما سپرده شده است بمانیم.

در این بیانیه همچنین آمده است: به همین منظور و برای تاکید بر همراهی خود با ملت، باید مردم را از آنچه در زندان‌های صهیونیستی اتفاق می‌افتد آگاه کنیم تا در مبارزه خود در زندان‌ها و بیرون از آن در کنار هم بمانیم:

اولا: اسرایی که بازداشت اداری (بدون محاکمه) هستند و اعتصاب غذا می‌کنند و اعتصاب غذای برخی از آن‌ها به بیش از ۸۰ روز رسیده است، جان و سلامت آن‌ها در خطر است و ما در جنبش اسیر، رژیم اشغالگر را مسئول سلامت آنان می‌دانیم. همچنین ما از ملت قهرمان خود می‌خواهیم بزرگترین کمپین‌ها را برای حمایت از اسرای شجاع ما ایجاد کنند و از اسرای ما در نبرد عادلانه شان علیه بازداشت اداری ظالمانه حمایت کنند.

ثانیا: ما هر گونه اقدام تنبیهی و حمله وحشیانه زندانبانان به برادران ما در جهاد اسلامی در همه زندان‌ها را محکوم می‌کنیم.

ثالثا: ما معتقدیم نبرد با اشغالگران و اداره زندان‌ها به نمایندگی از آن همچنان ادامه دارد چرا که رژیم اشغالگر تلاش زیادی می‌کند تا شرایط زندگی روزمره را برای ما دشوار و عرصه را بر ما تنگ کند؛ بنابراین ما قصد داریم طرح راهبردی برای مقابله با تصمیمات رژیم اشغالگر تهیه کنیم و هیچ تصمیمی را که هر یک از حقوق ما را مصادره کند، هر چقدر هم ساده و اندک باشد، نمی‌پذیریم و مطمئن هستیم که مردم ما، مقاومت ما و انسان‌های آزاده جهان برای مقابله با جنایت‌های رژیم اشغالگر که بزرگترین دشمن بشریت به شمار می‌رود، در کنار ما خواهند ایستاد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار