نماینده مردم مهریز ، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس به نحوه اجرای قانون مدیریت بحران در کشور اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری درباره زلزله سی سخت گفت:تذکر بنده در رابطه با اصل سوم بند ۱۲ آئین نامه داخلی مجلس در ارتباط با گزارش زلزله سی سخت است. برای این گزارش‌ها در مجلس زحمت هم کشیده می‌شود و این برای تمام حادثه‌ها صدق می‌کند. مجلس هم آن را بررسی می‌کند، ولی اتفاق خاصی نمی‌افتد.توقع داریم حداقل کمیسیون مربوطه گزارشی را از نهاد‌های مربوطه بگیرد که آیا این اقدامات در آن منطقه انجام شده است یا خیر.

نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: کمیسیون بحران در این بین باید چه کاری انجام دهد؟ زلزله اتفاق افتاده و قانون مدیریت بحران اجرا نمی‌شود. قانون مدیریت بحران هست، ولی هیچ کاره است.

وی افزود: در گزارش حادثه سی‌سخت گفته شد که برخی افراد وام ۲۰ میلیون تومانی و به برخی کمک‌های بلاعوض شده است، اما اقشار هدف مشخص نیست؛ لذا لازم است بازخوردی ۶ ماهه یا یک ساله بعد از ارائه گزارش دریافت شود.

وی خاطر نشان کرد: با مشاهده این وضعیت دقیقا مشخص است که دستگاه‌های مسئول نمی‌توانند کار خود را انجام دهند. مجلس با این اقدامات از آن‌ها ایراد گرفته، ولی ایراد صرف کافی نیست و باید در این زمینه کمیسیون امور داخلی گزارش بدهد و به نحوی هم گزارش بدهد که موثر باشد و جلوی خطا گرفته شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار