شمس اللهی گفت: شهرستان چرداول دارای ۸۱ روستا می‌باشد که تاکنون ۷۷ روستای آن گازدار شده و تنها ۴ روستای فاقد گاز باقی مانده است که تا پایان سال جاری گازدار خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،عباس شمس اللهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه هم اکنون در شهرستان چرداول ضریب نفوذ گازرسانی در خانوار شهری ۱۰۰ درصد و روستایی ۹۹ درصد می‌باشد، گفت: از ابتدای شروع عملیات گازرسانی در این شهرستان تاکنون، ۱۵ هزارو ۲۱۱ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند.

او اظهار داشت: در مجموع در مناطق شهری و روستای چرداول ۱۱ هزارو ۷۲۶ انشعاب علمک نصب شده است و تا پایان سال جاری، این شهرستان به مناطق سبز استان خواهد پیوست.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه ۴ شهر در شهرستان چرداول شامل سرابله، بلاوه، شباب و آسمان آباد گازدار هستند، بیان کرد: از ابتدای شروع  عملیات گازرسانی به مناطق شهری و روستایی این شهرستان، بیش از ۶۱۹ هزارو ۴۸۷ متر خطوط لوله تغذیه و شبکه توزیع اجرا شده است.

شمس اللهی با بیان اینکه تاکنون ۹۴ واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان چرداول گازدار شده است، مطرح کرد: به منظور گازرسانی به مناطق شهری و روستایی این شهرستان ۳۵ ایستگاه گاز نصب و راه اندازی شده است.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: شرکت گاز ، گاز طبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.