فیلی از راه‌اندازی باجه سیار ارائه خدمات پستی در مرز مهران خبر داد و گفت:باجه خدمات پستی تا زمان خروج زائران از مرز به آن‌ها خدمات‌رسانی می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،هدایت فیلی،مدیرکل پست استان ایلام با بیان اینکه باجه سیار پست در پایانه مرزی مهران دایر شده است، گفت: در این باجه سیار جمیع خدمات پستی مورد نیاز به زائران ارائه می‌شود.

او با بیان اینکه خدمات رسانی شرکت پست هیچ وقت تعطیل نبوده و در تمام ایام مشغول خدمت رسانی به مردم است، یادآور شد: نمود عینی این خدمات رسانی با وجود بیماری کرونا شاهد انجام گرفته است.

او افزود: علی رغم اینکه اکثر سازمان‌ها شیف بندی و دور کاری داشتند، اما شرکت پست بنا به ماهیت کارش که جزو دستگاه‌های خدمات رسان گروه اول (ارایه دهنده خدمات ضروری) است، بصورت تمام وقت و حتی در روز‌های تعطیل رسمی ارایه خدمت می‌کند.

فیلی اظهار داشت: با شروع کرونا اکثر خرید‌های شهروندان اینترنتی شده و شبکه پستی به عنوان حلقه واسط بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان نهایی باحجم و ترافیک چند برابری نسبت به قبل از بیماری کرونا مواجه شده است.

او اضافه کرد : خدمات پستی علاوه بر اینکه باعث کاهش تردد‌های غیر ضروری مردم شده و در کاهش ترافیک شهری و بین شهری و کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا نقش اساسی دارد، باعث صرفه‌جویی در وقت و انرژی و هزینه‌های مردم شده است.

فیلی ادامه داد : شرکت پست امورات مردم را نیابتا حتی در سازمان‌های دیگر از جمله در ادارات مختلفی، چون ثبت اسناد واملاک، پزشکی قانونی، شرکت گاز، آزمایشگاه مادران باردار، ثبت نام دانشجویان در جمیع دانشگاه‌ها و ... انجام می‌دهد.

او یادآور شد: هر پستچی بصورت میانگین روزانه از ۲۰۰ تردد غیر ضروری شهروندان جلوگیری می‌کند.

فیلی اعنوان کرد : ماموریت جدید شبکه پستی کمک به توسعه کسب و کار‌های اینترنتی و حمایت از تولیدات داخلی وخصوصا کسب و کار‌های خانگی است که فاقد مغازه می‌باشند و با ایجاد فروشگاه‌های اینترنتی برای آن‌ها ویترین محصولات داخلی شده و برای تولیدات داخلی وخانگی درسطح ملی و بین الملی تبلیغ کرده و با ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و قطع دست واسطه‌ها باعث کاهش قیمت تمام شده محصول برای مصرف کننده نهایی شده و درجهت کاهش تورم و کسب رضایت مردم در تلاش است.

او افزود: پست استان ایلام با تلاش همکاران متعهد و پر تلاش در سه سال گذشته رتبه دوم کیفی کشور در ارایه خدمات پستی داشته و در پنج ماهه نخست امسال رتبه اول کشوری را در مقایسه با جمیع ادارات کل پست استان‌های کشور کسب کرده است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.