اسعدی با بیان اینکه عوارضی شامل اداره بندر خرمشهر نمی شود گفت: این اداره به شهرداری خرمشهر بدهکار نیست.

نورالله اسعدی، مدیرکل اداره بندر و دریانوردی خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: شهرداری خرمشهر هیچ گونه خدماتی به اداره‌ی بندر این شهرستان ارائه نمی‌دهد و بنابراین عوارضی شامل آن نمی‌شود که بابت این عوارض نسبت به شهرداری بدهی داشته باشد.

او تاکید کرد: بر اساس ماده‌ی ۱۰ و ۱۱ قانون مناطق آزاد در بخش تجاری، عوارضی شامل اداره‌ی بندر نمی‌شود و شهرداری خرمشهر نیز هیچ سندی در خصوص بدهی اداره بندر نسبت به او در دست ندارد.

اسعدی در خصوص حکم اولیه صادر شده توسط دادگستری که بیانگر بدهی ۴۶ میلیاردی این اداره نسبت شهرداری است، افزود: پس از صدور حکم قاضی متوجه برخی مواردی شد که در صدور آن بررسی نشده بود و در حال حاضر قاضی نیز به وجود نداشتن بدهی با این رقم پی برده است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل اداره بندر و دریانوردی خرمشهر با رد وعده‌ی داده شده با موضوع پذیرفتن پرداخت این بدهی در حضور سید لفته احمدنژاد، نماینده مردم این شهرستان ادامه داد: اداره بندر خرمشهر در نظر دارد مبلغی را از سازمان بنادر کشور تامین و به عنوان یک کمک به شهرداری خرمشهر اختصاص دهد تا بخشی از مشکل کنونی این اداره در پرداخت حقوق کارگران خود برطرف گردد.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.