سرپرست شهرداری خرمشهر گفت: برای پرداخت مطالبات کارگران باید اداره بندر بدهی خود را به این اداره پرداخت کند.

فرهاد دربندی نور، سرپرست شهرداری خرمشهر در در واکنش به تجمع دیروز کارگران این اداره و در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: پرداخت مطالبات کارگران نیازمند پرداخت بدهی اداره کل بندر و دریانوری خرمشهر به این است که با پیگیری‌های نماینده مردم و اعضای شورای این شهرستان قرار است انجام شود.

او افزود: اداره بندر خرمشهر برای پرداخت بدهی خود به شهرداری خرمشهر تقاضای دریافت اطلاعات لازم را کرد و با ارسال اطلاعات توسط این اداره، قرار است تا مبلغ ۱۳ میلیارد تومان به عنوان پیش پرداخت به حساب شهرداری واریز شود و باقی مانده‌ی ۴۶ میلیارد تومان به صورت قسط بندی پرداخت گردد.

واریزی در راه است

دربندی نور با اشاره به این که شهرداری خرمشهر در حال حاضرمنبع تامین کننده مالی به غیر از عوارض آلایندگی و ارزش افزوده ندارد ادامه داد: در چند روز آینده مبلغی به حساب شهرداری واریز می‌شود و تا پایان هفته بخشی از حقوق یک ماه کارگران این اداره پرداخت خواهد شد.

سرپرست شهرداری خرمشهر از ادامه دار بودن تلاش‌های این اداره و مسئولین شهری برای تامین اعتبارات لازم خبر داد که واریزی‌های مطالبات کارگران انجام شود.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.