راد درویش با حضور در خرمشهر به بازدید از مناطق مختلف این شهرستان پرداخت و وعده ی پیگیری مشکلات شهری را داد.

فرهاد دربندی نور، سرپرست شهراری خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: امروز راد درویش نماینده سازمان همیاری شهرداریهای کل کشور وارد خرمشهر شد و به صورت میدانی از نقاط مختلف سطح شهر و پروژه های ناتمام خرمشهر بازدید کرد.

او افزود: در بازدید امروز به مقاوم سازی بدنه ی انهار و  لزوم بهسازی گلزار شهدا تاکید شد.

دربندی برخی محلات سطح شهر از جمله زهیریه، کوت شیخ، کوی بهروز و ۹۰ هکتاری با هدف بهسازی معابر ، تجهیز پارکها و پل شناور منیخ بازدید میدانی شد تا برای بهبود شرایط آن ها توجهی ویژه صورت گیرد.

او ادامه داد: پس از بازدید در شهر ، نشستی به منظور بررسی و عنوان کردن مشکلات شهری موجود در خرمشهر در ساختمان شهرداری این شهرستان با حضور معاونین شهرداری برگزار شد و بر اساس آن قرار شد تا فهرست تمام مشکلات موجود به صورت کتبی به سازمان همیاری شهرداریهای کل کشور ارسال شود.

او از وعده ی راد درویش، در باره با انجام پیگیری های لازم برای برقرای ارتباط شهرداری خرمشهر با سایر ادارات و تامین اعتبارات لازم برای کامل کردن پروژه های ناتمامی خبر داد که به علت کمبود بودجه و اعتبارات نیمه کاره رها شده اند.

در بازدید نماینده سازمان همیاری شهرداریهای کل کشور دربندی ،سرپرست شهرداری خرمشهر و کوتیان ، معاونت عمرانی شهرداری این شهرستان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.