صبری پور گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها برای مهار کرونا ویروس استفاده شود و مدیران ادارات با جدیت پیگیر واکسیناسیون کارمندان خود باشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان گفت:کرونا یک مسئله بسیار مهم و حیاتی است و باید از تمام ظرفیت‌ها برای مهار این ویروس استفاده شود و افرادی که در فضای مجازی و حقیقی اقدام به انتشار مطالب خلاف واقع جهت ایجاد واکسن هراسی می‌کنند باید با آن‌ها برخورد و به مراجع قضایی معرفی شوند.

او افزود: کارمندان ادارات فقط با ارائه کارت واکسیناسیون کووید ۱۹ می‌توانند در محل کار خود حاضر شوند و اگر کارمندی در محل کار خود بدون کارت واکسیناسیون حاضر شود با مدیر اداره برخورد می‌شود.

صبری پور با اشاره به اینکه مصوبات ستاد مبارزه با کرونا لازم الاجرا هستند، بیان داشت: بخشداران و دهیاران به روستا‌های تابعه شهرستان اطلاع رسانی کامل انجام دهند و مردم را به تزریق واکسن کرونا تشویق کنند و ارائه خدمات به مراجعان ادارات تنها با ارائه کارت واکسیناسیون یا گواهی پزشکی است و هیچ‌گونه خدماتی به آن‌ها بدون ارائه یکی از این دو مدرک، ارائه نخواهد شد.

سرپرست فرمانداری شادگان تصریح کرد: یک نوع واکسن هراسی در شهرستان ایجاد شده است که باید علت این امر بررسی و رفع شود و شادگان در خوزستان کمترین آمار واکسیناسیون را داردو بنا بر مصوبه ستاد مبارزه با کرونا در استان، بزودی حمل و نقل عمومی تنها با ارائه کارات واکسیناسیون صورت خواهد گرفت.

این مقام مسئول خطاب به مدیران ادارات گفت: مدیران ادارات با جدیت پیگیر واکسیناسیون کووید ۱۹ کارمندان خود باشند و اجازه ندهند در این مورد سهل انگاری صورت بگیرد و نباید هیچگونه سهل انگاری در واکسیناسیون و همچنین رعایت نکات بهداشتی در شهرستان صورت بگیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
واکسن کرونا فراموش نشود