فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری سارق مسلح خودرو و سیم برق هوایی همراه با کشف خودروی سرقتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سرهنگ حسین زلقی، فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: ماموران پلیس آگاهی  با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی، موفق شدند محل اختفای سارقان مسلح  خودرو  و سیم برق هوایی را شناسایی، و پس از هماهنگی های لازم، یکی از سارقان مسلح را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

او افزود: در بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه سارقان ۲ قبضه سلاح جنگی کلاش همراه با خشاب و مهمات جنگی و یک دستگاه خودرو ۲۰۶ مسروقه کشف و ضبط گردید.

سرهنگ زلقی ادامه داد: سارق دستگیر شده در امر قاچاق سلاح و مهمات غیر مجاز فعالیت داشت و ضمن اعتراف به قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز، در بازجویی با پلیس به ۲۱ فقره انواع سرقت شامل: ۱۵ فقره سرقت سیم برق هوایی که ۵ فقره از آن به صورت مسلحانه بوده، ۴ فقره سرقت منزل به صورت عادی و ۲ فقره سرقت مسلحانه خودرو از شهرستان‌های همجوار نیز اعتراف کرد

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان بیان کرد: سارق مسلح باهماهنگی قضایی جهت تکمیل تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی آبادان این شهرستان قرار گرفت.

او گفت: به دنبال کشف یکدستگاه خودروی ۴۰۵ سفید رنگ توسط ماموران کلانتری ۱۱ ولیعصر که در استعلام صورت گرفته مشخص گردید، خودرو به صورت مسلحانه در یکی از شهرستان‌های همجوار به سرقت رفته بود، شناسایی و دستگیری این سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفته بود.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.