سرپرست شهرداری بجنورد از نظافت ۱۵ محله بجنورد در طرح جمعه‌های جهادی طی شش هفته گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی گودرزی سرپرست شهرداری بجنورد گفت: طرح جمعه‌های جهادی از دوم شهریور ماه با هدف نظافت محلات و ارائه خدمات شهری برای رفع بخشی از کمبود‌های موجود در حال انجام است.

گودرزی افزود: در این طرح که روز‌های جمعه هر هفته در محلات مختلف انجام می‌شود، نیرو‌های خدمات شهری و پاکبانان شهرداری به صورت داوطلبانه حضور دارند.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به اقداماتی که در این محلات انجام شده است، گفت: لایروبی کانال ها، نظافت و رفت و روب، شستشوی معابر، نظافت باکس‌های زباله و تخلیه آن، تسطیح اراضی خالصه، انتقال نخاله و ضایعات ساختمانی از جمله اقداماتی است که هر هفته در محلات بصورت گروهی ارائه می‌شود.

سرپرست شهرداری بجنورد اظهار کرد: برهمین اساس تاکنون در منطقه یک، محلات جوادیه، رضوی، گلستان، شهرک گلستان، بوستان و فرهنگ و در منطقه دو نیز محلات صادقیه، شرق سپاه، سعدی، پژوهش، فردوسی، بلوار ولایت، رضوی، عارف بجنوردی، سید جمال، شهرک امام خمینی (ره) و تقاطع دانش آموز نظافت شدند.

سرپرست شهرداری بجنورد بازگشایی تقاطع کوچه شهید حسن آبادی به ارزش یک میلیارد و۵۰۰ میلیون تومان به مساحت ۲۸۰ مترمربع با ۵۰ درصد ملک در طرح تعریض، بازگشایی تقاطع قیام به فردوسی به ارزش ۱۰ میلیارد تومان به مساحت ۲۵۰ مترمربع عقب نشینی، بازگشایی راستگرد خیابان جمهوری یک به مساحت ۱۴۱ مترمربع و ۱۰۰ درصد تعریض و تامین اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای توافق با مالک ملک در کوچه یقین را از اقدامات انجام شده اعلام کرد.

اجرای ۳ بازگشایی ترافیکی در بجنورد سرپرست شهرداری بجنورد همچنین گفت: سه مورد بازگشایی مهم ترافیکی که از جمله پرونده‌های طولانی مدت و بی نتیجه در شهرداری محسوب می‌شد نیز با جلب نظر و مشارکت ورثه این املاک، انجام شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.