مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از تخصیص ۶ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات سرمایه‌ای هنرستان‌های این استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در بیستمین جلسه گفتگوی موثر بر مدار تحول و بهسازی با مدیران هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان گفت:۶ میلیارد تومان تجهیزات سرمایه‌ای برای هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان در آبان ماه خریداری و بین هنرستان‌های استان توزیع می‌شود.

اصغری افزود: در اجرای برنامه‌های آموزش و پرورش از سطح استان تا مدرسه، همه ۶ ساحت تربیتی شامل اخلاقی، عبادی و اعتقادی، اجتماعی و سیاسی، اقتصادی و حرفه‌ای، زیستی و بدنی، علمی و فناورانه و هنری زیباشناختی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، مورد توجه ویژه قرار گیرد.

او اضافه کرد: ضروری است؛ مدارس کاردانش و فنی حرفه‌ای در زمان حضور دانش آموزان در مدارس به آموزش مهارت‌ها بپردازند و دروس عمومی را از طریق مجازی ارائه دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: ضمن تشکیل کلاس‌های حضوری، به گونه‌ای برنامه ریزی شود تا آموزش‌های مجازی همچنان تداوم یابد.

اصغری به نقش مدیران در شناسایی واقعی دانش آموزان کم برخوردار اشاره و تصریح کرد: برای این که دانش آموزی از تحصیل عقب نماند، ضروری است ابزار هوشمند مناسب را در همه مدارس و مناطق برای دانش آموزان کم برخوردار تامین نماییم.

این جلسه با حضور حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان، توفیق محمد حسینی معاون آموزش متوسطه استان، ساسان شهری رئیس اداره آموزش دوره دوم متوسطه فنی و حرفه ای و کاردانش استان برگزارشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.