یک نشریه انگلیسی اعلام کرد که همچنان در کشور انگلیس اغلب مناطق با کمبود سوخت مواجه هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رویترز در گزارشی از پابرجا بودن بحران سوخت در انگلیس و به طور خاص در جنوب‌شرقی این کشور خبر داد.

این نشریه همچنین اعلام کرد که از روز دوشنبه هفته جاری قرار است در انگلیس تانکر‌های نظامی برای تحویل سوخت مستقر شوند تا بحران کمبود سوختی که باعث آشفتگی و هرج‌ومرج و خرید بالای سوخت ازسوی افراد شده کمی تسکین یابد.

یک مقام ارشد انگلیس نیز در این باره اعلام کرد: «در حال حاضر از بیش از هزار جایگاه سوخت، تنها ۱۶ درصد آن‌ها سوخت ندارند.»

البته این خبرگزاری در این باره می‌نویسد: «در حال حاضر کمبود سوخت در جنوب‌شرقی انگلیس همچنان مشهود است و در باقی نقاط مانند شمال انگلیس و اسکاتلند تاحدود زیادی کمبود سوخت برطرف شده است. اعلام ۱۶ درصد جایگاهِ بدون سوخت نیز گواهی برای این است، زیرا هفته گذشته این میزان ۲۷ درصد اعلام شده بود.»

همچنین گفته می‌شود اکنون در انگلیس ۶۸ درصد از جایگاه‌ها بنزین و گازوئیل برای افراد ارائه می‌دهند.

این در حالی است که هفته گذشته منابع انگلیس از وضعیت اسفناک بحران سوخت و کمبود بنزین در این کشور خبر دادند و گفتند به دنبال خالی شدن پمپ‌بنزین‌ها و هجوم بسیاری از خودرو‌ها برای ذخیره سوخت، دولت انگلستان خواستار آماده‌باش ارتش این کشور شده است.

برخی کارشناسان معتقدند که بحران برگزیت (خروج انگلیس از اتحادیه اورپا) و کرونا باعث شده است تا انگلیس با کمبود راننده خودرو‌های سنگین روبه‌رو شود در نتیجه روند تأمین مواد غذایی، سوخت و اقلام دیگر در این کشور با مشکل مواجه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار