موسی نژاد گفت: هم اکنون حدود ۳۲ درصد جامعه هدف مددجویی کمیته امداد را سالمندان بالای ۶۰ سا‌ل تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام ، با بیان اینکه هم اکنون حدود ۳۲ درصد جامعه هدف مددجویی این نهاد را قشر سالمندان بالای ۶۰ سا‌ل تشکیل می‌دهند که جمعیتی حدود ۲۳ هزار نفر را شامل می‌شوند ، گفت: این میزان جمعیت از لحاظ خانواری ۵۹ درصد خانوار‌های مددجویی کمیته امداد را شامل می‌شوند.

او با بیان اینکه سالمندان خدمات گوناگون و متنوعی از کمیته امداد دریافت می‌کنند و مستمری ثابت می‌گیرند ، افزود: به این مددجویان ماهیانه بیش از ۸ میلیارد تومان مستمری پرداخت می‌شود.

او با اشاره به اینکه بیشتر از ۴۰۰ نفر از مددجویان سالمند افراد ناتوان جسمی و بستری شده در منزل هستند اظهار کرد: این افراد بخاطر اینکه نیازمند مراقبت دائمی هستند با اینکه ماهیانه ۱۵۰ هزار تومان کمک هزینه نگهداری و مراقبت از کمیته امداد دریافت می‌کنند با این حال نیازهایشان بیش از این میزان کمک‌ها است که از افراد نیکوکار درخواست داریم در این زمینه با کمیته امداد همکاری نمایند.

موسی نژاد مطرح کرد: مددجویان سالمند مورد حمایت کمیته امداد در طول سال علاوه بر دریافت مستمری ماهیانه، خدمات و کمک‌هایی جهت تهیه تخت بیمارستانی، تشک طبی، کمک هزینه تهیه سمعک و کمک هزینه جبران بخشی از هزینه‌های درمانی از کمیته امداد را دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.