ایراندوست گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی دانش آموزان از طریق مجازی ۳۵۰ بسته تحصیلی و بیش از ۸۰ دستگاه تبلت در بین دانش آموزان نیازمند در شهرستان ایوان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، حمید ایراندوست رییس کمیته امداد امام خمینی «ره» شهرستان ایوان، گفت: کمیته امداد امام خمینی «ره» از آغاز شهریور تاکنون و به مناسبت شور عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور با مشارکت آموزش و پرورش و حوزه بسیج سپاه پاسداران اقدام به تهیه بسته‌های تحصیلی برای دانش آموزان تحت حمایت و نیازمند شهرستان کرده است.

او افزود: این بسته‌های تحصیلی شامل کیف، کفش، لوازم التحریر و پوشاک بوده که همزمان با بازگشایی مدارس در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده اند.

او مطرح کرد: در راستای تعامل و همکاری این نهاد با اداره آموزش و پرورش ، تا کنون بیش از ۵۰ دستگاه تبلت برای دانش آموزان تحت حمایت توسط اداره آموزش و پرورش شهرستان تهیه و تحویل دانش آموزان نیازمند شده است.

او اظهار کرد: با توجه به ضرورت تامین ما یحتاج دانش آموزان تحت حمایت و با توجه به آغاز سال تحصیلی دانش آموزان از طریق مجازی، ۸۳ دستگاه تبلت تهیه شده که به نیابت از ۳ هزار شهید استان ایلام در بین دانش آموزان تحت حمایت توزیع شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.