مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز گفت: پیکر شهید مدافع حرم هادی شریفی سه‌شنبه ۱۳ مهرماه در ملارد شهرستان فردیس تشییع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران  البرز از شناسایی پیکر شهید مدافع حرم هادی شریفی خبر داد، گفت: پیکر این شهید والامقام سه شنبه ۱۳ مهرماه همزمان با سالروز رحلت نبی اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در ملارد شهرستان فردیس تشییع می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران  البرز افزود: پیکر شهید مدافع حرم «هادی شریفی»، پس از گذشت ۵ سال از شهادتش از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

او گفت: او متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۱ در شهر قم است که بهمن ماه سال ۱۳۹۴ برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) راهی سوریه شد و ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ به شهادت رسید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در ادامه به برگزاری مراسم تشییع پیکر این شهید مدافع حرم اشاره کرد و افزود: پیکر این شهید والامقام سه‌شنبه ۱۳ مهرماه همزمان با سالروز رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) از ساعت ۸ از سپاه ناحیه امام رضا (ع) فردیس به سمت کانال غربی و در ادامه از ساعت ۱۰:۳۰ از مسجدجامع ملارد به سمت امام زاده ابراهیم (ع) تشییع و در گلزارشهدای این بقعه متبرکه به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/ ر.ن

برچسب ها: تشیع پیکر ، پیکر شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.