محمد پنجعلی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تیم ملی کشورمان توضیحاتی را بیان کرد.

محمد پنجعلی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار های تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی اظهار کرد: در ابتدا یاد همه رفتگان را گرامی می‌دارم. در دوران شیوع کرونا ما خیلی از دوستان خود را از دست دادیم، امیدوارم روح همه این عزیزان قرین رحمت و آرامش باشد.

او گفت: در حال حاضر کیفیت تیم ملی فوتبال ایران خیلی بالا رفته است. ما بازیکنان بسیار خوبی در تیم ملی داریم که در تیم‌های فوتبال اروپایی بازی می‌کنند و عملکرد بسیار خوبی در تیم‌های خود داشته اند. این موضوع برای تیم ملی یک امتیاز مثبت است. این درست است که زیرساخت ها و تفکرات درستی وجود ندارند، اما ما استعداد‌های بسیار زیادی داریم و نباید نگران تیم‌هایی مانند کره جنوبی و امارات باشیم.

پنجعلی در خصوص مهدی مهدوی کیا و سرمربیگری تیم ملی فوتبال امید گفت: ما باید برای مهدوی کیا بستر و امکانات مناسب را مهیا کنیم، اما این امکانات و بستر برای ما فراهم نیست. اگر ما نتایج خوبی هم کسب کنیم، این موضوع به هوش و درایت کادر فنی و بازیکنان بر می‌گردد که توانستند در تیم ملی عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار