پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی‌های پیش روی تیم ملی فوتبال ایران توضیحاتی را بیان کرد.

وحید قلیچ، دروازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه مراسم خاکسپاری خواهر علی پروین در بهشت زهرای تهران، عنوان کرد: چندین سال است که در کنار علی پروین هستیم و در خوشی‌ها و غم‌ها او را همراهی کرده ایم. امیدوارم خاک مرحومه پروین بقای عمر علی آقا باشد و سایه علی پروین، همیشه بالای سر ورزش فوتبال ایران باشد. پروین تنها پیشکسوت بزرگی است که برای ما باقی مانده است.

قلیچ در رابطه با بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران برابر امارات و کره عنوان کرد: من به شما قول می‌دهم که در هر ۲ بازی پیروز می‌شویم. تیم ملی ایران فعل خواستن و توانستن را صرف کرده است. دراگان اسکوچیچ تیم ملی را به جایگاه خود برگردانده است. ما حتما کره و امارات را شکست می‌دهیم و خیلی راحت به جام جهانی می‌رویم.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با بازی پیش روی سرخ‌های تهرانی مقابل الهلال بیان کرد: پرسپولیس هم وظیفه دارد تا دل هوادارانش را شاد کند. پرسپولیسی‌ها تمرینات منسجم و خوبی دارند تا بتوانند با آمادگی هرچه بیشتر به مصاف الهلال بروند. ان شاءالله پرسپولیس در فینال آسیا حاضر شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار