محمود کلهر، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص ترکیب تیم ملی فوتبال ایران توضیحاتی را بیان کرد.

محمود کلهر، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اسامی اعلام شده تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار مقابل تیم ملی فوتبال امارات اظهار کرد: لیست اعلام شده بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان، بسیار قوی و دارای کم‌ترین تغییرات  است.

او گفت: در بازی‌های گذشته ما نتایج بسیار خوبی را کسب کردیم. در تمام پست ها دارای بازیکنان قدرتمندی هستیم که این قدرت نوید روز‌های درخشان تیم ملی فوتبال ایران را می دهد. ما در مقابل تیمی هستیم که امکانات گسترده‌ای دارد. عملکرد تیم ملی امارات از تیم ملی فوتبال عربستان هم بهتر شده و در این چند سال اخیر پیشرفت های چشمگیری داشته است.

او ادامه داد: نقاط ضعف تیم‌های عربی در دفاع کردن است. ما در دیدار مقابل تیم ملی فوتبال امارات باید روی دروازه این تیم فشار زیادی را وارد کنیم و اجازه مالکیت توپ به تیم ملی فوتبال امارات را ندهیم. بازیکنانی که در این لیست قرار دارند، همه در پست‌های خود بهترین عملکرد را داشته اند.

محمود کلهر در آخر صحبت های خود خاطر نشان کرد: تیم ملی کشورمان آژیر قرمز رنگی برای همه مدافعان تیم‌های آسیا است. اسکوچیچ و کادر فنی به خوبی عملکرد بازیکنان را مورد بررسی قرار دادند و یک لیست از بازیکنان قدرتمند را به تیم ملی فوتبال دعوت کرده اند. امیدوارم تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی‌های آینده بتواند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار