دومین مهرواره "داستان آفرینش" کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فراخوان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مهرواره "داستان آفرینش" با دو موضوع «آزاد» و «داستان طنز» ویژه اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سه رده سنی بالای ۱۲ سال، بالای ۱۵ سال و اعضای ارشد (۱۸ تا ۲۲ سال) برگزار می‌شود.

عضویت پایدار و فعال در انجمن ادبی استان (حداقل یک سال)، حضور و مشارکت مستمر در جلسه‌های انجمن در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ و آفرینش حداقل ۳ اثر داستانی قابل قبول در این دو سال که مورد تأیید مربی و کارشناس ادبی استان باشد، از جمله شرایط شرکت در این مهرواره است.

پس از اعلام فراخوان در جلسات کارگاه‌ها، نشست‌های انجمن استان و گروه‌های مجازی یا سایت کانون استان یا پیام‌رسان داخلی کانون، مربیان باید آثار اعضا را دریافت و در اختیار کارشناس ادبی استان قرار دهند. این آثار باید به صورت حروف‌چینی شده با قلم B.Nazanin ۱۴ باشد و نباید بیش از ۲۵۰۰ کلمه باشد.

بر همین اساس از دیگر شرایط بیان شده در این فراخوان دریافت تنها ۱ تا ۲ اثر از هر شرکت‌کننده است، همچنین آثار باید در سال ۱۳۹۹ یا ۱۴۰۰ خلق شده باشد و تاکنون در هیچ جشنواره یا مسابقه داخل و خارج از کانون شرکت نکرده باشد.

شرکت‌کنندگان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۸۸۹۷۱۲۸۸- ۸۸۹۵۴۸۶۶ (داخلی ۱۱۰-۱۱۲) تماس بگیرند.

برگزیدگان این مهرواره روز ۳۰ آذر ۱۴۰۰ و هم‌زمان با شب یلدا در مراسمی مجازی معرفی خواهند شد و لوح تقدیر و هدایای برگزیدگان به استان‌ها ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.