فرماندار ویژه مهاباد گفت: ۲۰ درصد بستری‌های بخش کرونای بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان بیماران غیربومی و از شهر‌های اطراف هستند.

عارف خدرلو فرماندار ویژه مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: هم‌اینک دست کم ۲۰ درصد بیماران بستری در بیمارستان این شهرستان را افراد غیربومی ساکن دیگر استان‌ها و شهرستان‌های کشور تشکیل می‌دهند که در این شرایط شوربختانه مصلحت سلامتی خود را ندیده گرفته و به این شهرستان سفر کرده‌اند.

خدرلو افزود: این شهرستان به عنوان قطب پزشکی جنوب آذربایجان غربی علاوه بر خدمات رسانی به بیماران این شهرستان در طول شیوع کرونا پذیرای بیماران سایر شهر‌های اطراف بوده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: علی رغم برخی کمبود‌ها از جمله سرم در سطح کشور، اما بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد بدون مشکل به بیشترین بیماران درگیر ویروس کرونا خدمات پزشکی ارائه کرده است.

وی اذعان کرد: هم اکنون بیش از ۱۸۰ بیمار در بخش کرونا بیمارستان این شهرستان بستری هستند که از این تعداد ۸۵ نفر مثبت و مابقی منفی و مشکوک هستند.

فرماندار ویژه مهاباد با با بیان اینکه طی شیوع کرونا و در پیک پنجم بیشترین تعداد بستری در مهاباد به ثبت رسید، گفت: بالای ۲۷۰ نفر طی یک شبانه روز در بیمارستان مهاباد بستری بوده و همزمان خدمات پزشکی دریافت کردند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.