فاز دوم مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی شامل ساختمان‌های مقاومت اسلامی و موتورخانه مرکزی باغ‌موزه دفاع مقدس روز شنبه در آیینی در مشهد گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی‌زاده مدیرکل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: ایجاد باغ‌موزه دفاع مقدس به عنوان یک اقدام جهادی در حال انجام است و تمام تلاش ما این است که مطالبه جدی مردم برای ساخت این مرکز به سرانجام برسد.

او افزود: دلیل همه این تلاش ها این است که ما خود را مدیون شهدای گرانقدر دانسته و موظفیم در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی گام برداشته و برای عمل به خواست مردم شهیدپرورمان تلاش کنیم.


بیشتر بخوانید


مدیرکل حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی ادامه داد: اقدام در خصوص بزرگداشت و ایجاد یادمان های دفاع مقدس حرکت مناسبتی نیست، بلکه به تاسی از فراز "کل یوم عاشورا و کل ارض الکربلا" کار هر روزه ما است که برای نهادینه کردن آن ارزش ها نباید لحظه ای از پای بنشینیم.

یوسفعلی‌زاده بیان کرد: این اداره تولیت انسجام‌ بخشی اقدامات متنوع در خصوص حفظ ارزش ها را دارد و کارها با مشارکت همه نهادها و تشکیلات انجام می شود، به دنبال نشر و تکثیر ارزشها به صد زبان برای همه اقشار، جوانان و ملت های منطقه هستیم تا حرکت شهدا به الگوی همه مردم تبدیل گردد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.