فاز دوم پروژه تقاطع غیرهمسطح مصلی فردا بهره برداری می‌شود

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: فازدوم تقاطع غیرهمسطح مصلی شامل میدان و دور برگردان در همسطح فردا پنج شنبه هشت مهرماه به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، خلیل الله کاظمی معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: فاز اول این پروژه شامل زیرگذربه طول ۱.۳ کیلومتر ۲۶ اردیبهشت ماه امسال به بهره برداری رسید.

او افزود: دلایل ساخت این تقاطع ایجاد دسترسی جدید به شهرک رجایی، خروج محور مصلی و شهید نواب صفوی از بن بست، ایجاد دسترسی دوم به بهشت رضا و کاهش ۱۴ کیلومتری دسترسی مردم منطقه به بلوار مصلی و حرم مطهر بود.

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان اینکه پروژه در اجرا با معارضات بسیار زیادی از جمله یک خط لوله انتقال گاز دو کیلومتری روبرو بود ادامه داد: همچنین کال قره خان در قسمت کندرو اجرا نشده بود؛ لذا همزمان با اجرای پروژه کال قره خان که وظیفه جمع آوری و انتقال آب‌های سطحی را برعهده دارد نیز در این محل اجرا شد.

کاظمی بیان کرد: یکی دیگر از معارضات موجود در مسیر پروژه زندگی، کابل‌های برق فشارقوی، کابل‌های مخابرات و همچنین لوله فاضلاب اصلی شهر بود که با تلاش بسیار برطرف شد.

او تصریح کرد: پروژه تقاطع غیر همسطح مصلی شامل زیرگذر، میدان و دوربرگردان‌ها در سطح با احتساب ۳.۵ هکتار فضای سبز، نور پردازی و رفع معارضات بود که فاز اول آن شامل زیرگذر اردیبهشت بهره برداری و فاز دوم آن نیز شامل میدان در سطح و کنار گذر‌ها فردا هشت اردیبهشت ماه افتتاح و برای استفاده در اختیار زائران و مجاوران قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار