مسابقات مرحله اول لیگ برتر اسپید اسلالوم در اراک برگزار و نتایج اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مرحله اول لیگ برتر اسکیت اسپید اسلالوم کشور در گروه مردان و زنان در دو رده سنی زیر ١٩ سال و بالای ١٩ سال در پیست اختصاصی ۲۲ بهمن مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) اراک برگزار و برترین‌ها مشخص شدند.

در بخش مردان و در رده سنی زیر ١٩ سال، امیر حسین ایمانیان و امیر حسین اصلانی هر دو از باشگاه هیوا تجارت نجف آباد اصفهان به ترتیب اول و دوم شدند و سبحان خسروانی از باشگاه CTP نجف آباد در جای سوم قرار گرفت.

در رده سنی بالای ١٩ سال مردان هم امیر محمد سواری از باشگاه هیوا تجارت نجف آباد اصفهان اول شد و رضا لسانی و سجاد خسروانی هر دو از باشگاه CTP نجف آباد به ترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش زنان هم در رده سنی زیر ١٩ سال رومینا سالک از CTP نجف آباد اصفهان اول شد، مژده شعبانی و زهرا صادقیان ورزشکاران باشگاه سروش به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده سنی بالای ١٩ سال زنان هم ترانه احمدی از باشگاه هیوا تجارت نجف آباد اصفهان مقام اول را کسب کرد، زهرا باقرزاده و لعیا عربی هم از باشگاه CTP نجف آباد به ترتیب دوم و سوم شدند.

در این مسابقات ۱۲۲ ورزشکار مرد و زن از استان‌های مرکزی، تهران، اصفهان، قزوین، خراسان‌های رضوی و جنوبی و البرز با هم رقابت کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.