معاون اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: مبلغین در گام دوم انقلاب برای تبیین معارف انقلاب اسلامی در جهاد تولید محتوا مشارکت فعال داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری سرپرست معاونت فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان بیان کرد: ایشان در جلسه اخیر با دانشجویان، به نکته مهم بحث تولید محتوا اشاره کردند آنجا که فرمودند اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم به طور قطع شکست خواهد خورد.

او  افزود: جهاد تبیینی که در کلیدواژه‌های رهبر معظم انقلاب وجود دارد بیش از هر مساله‌ای بیانگر این موضوع است که در گام دوم انقلاب باید اهتمام بیشتری در تبیین معارف انقلاب اسلامی و گفتمان انقلاب داشته باشیم.

سرپرست معاونت فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تاکید بر لزوم تلاش بیشتر مبلغان در تبیین مفاهیم و آموزه‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد: یکی از جنبه‌های شکل‌گیری قدرت نرم، تولید محتوا و استفاده از ظرفیت فضای مجازی است و ضرورت دارد فعالان جبهه انقلاب به ویژه مبلغین و قشرهای تاثیر گذار در بخش تولید محتوا کار ویژه انجام دهند.

قادری با بیان اینکه رهبرمعظم انقلاب تولید محتوا را برای مقابله با توطئه‌های دشمن جهاد دانسته‌اند، بیان کرد: جهاد به تلاشی اطلاق می‌شود که برای مقابله با دشمن است و رهبر معظم انقلاب فرمودند تولید محتوا جهاد است، یعنی اینجا همان جایی است که ما چهره در چهره دشمن می‌خواهیم مبارزه کنیم، بنابراین لازم است اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.