مسابقه کتابخوانی مجازی با عنوان «با پای دل، همگام با زوار پیاده اربعین» در استان بوشهر در حال برگزاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: مسابقه کتابخوانی مجازی با عنوان «با پای دل، همگام با زوار پیاده اربعین» با همکاری این اداره کل، دفتر نماینده، ولی فقیه در استان، معاونت فرهنگی دستگاه‌های اجرایی و مجموعه‌های مردمی در حال برگزاری است.

او ادامه داد: در این مسابقه سئوالاتی از کتاب سفرنامه اربعیـن تالیف آیت‌الله صفایی بوشهری با عنوان «با کاروان تا ماه من» طراحی شده و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند فایل آن را از نشانی https://b۲n.ir/karbain دریافت کنند.

قادری آخرین مهلت برای شرکت در این مسابقه را روز اربعین اعلام کرد و گفت: برای شرکت در این مسابقه کافی است به ترتیب: کلمه اربعین، شماره گزینه‌های صحیح پرسش‌ها را به صورت یک عدد چهار رقمی از چپ به راست و نام و نام خانوادگی شرکت کننده را به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۴۰۶۶۵۵۲۲ بفرستند.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: این کتاب دربرگیرنده ۳ بخش است که بخش اول شامل ویژگی‌های زیارت اربعین، اجر و ثواب زیارت و تاریخ و آثار زیارت اربعین، بخش دوم شامل مقدمات سفر و بخش سوم شامل سفرنامه پیاده‌روی اربعین سال ۹۸ آیت‌الله صفایی بوشهری است که با قلمی ادبی به رشته تحریر درآمده است.

کتاب «با کاروان تا ماه من» در شمارگان ۳۵۰۰ نسخه، در قطع رقعی و در ۹۶ صفحه به زبان فارسی به همت انتشارات والانگار، ناشر چاپ آثار آیت‌الله صفایی بوشهری روانه بازار نشر شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.