امام جمعه شهرستان نیمروز گفت:سبز پوشان غیور و دلیرمردان نیروی انتظامی همواره برای ایجاد نظم، امنیت و دفاع از مرزهای جغرافیایی و آب خاک این کشور در تلاشند و حضوری اثرگذار و پررنگ دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام والمسلمین اشرفیان امام جمعه شهرستان نیمروز در خطبه های نماز جمعه، با گرامیداشت روز نیروی انتظامی گفت: سبز پوشان غیور و دلیرمردان نیروی انتظامی همواره برای ایجاد نظم، امنیت و دفاع از مرزهای جغرافیایی و آب خاک این کشور در تلاشند و حضوری اثرگذار و پررنگ دارند.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران با درایت فرماندهی کل قوا و به پشتوانه خودباوری و مردمی بودن نیروهای مسلح و مقتدر، باثبات ترین امنیت را دارد.

امام جمعه شهرستان نیمروز با اشاره به بازی تکراری مثلث آمریکا، اروپا و آژانس بین المللی انرژی اتمی برای ارائه گزارش های ناصحیح و امتیاز گرفتن از ایران گفت: ادعاهای بی اساس و بدون منطق مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی که هر از چندگاهی و کاملاً همسو با خواسته‌های کاخ سفید علیه فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران ایراد می شود، نه تنها در مسیر روان سازی مناسبات فنی فیمابین هیچ کمکی نمی کند بلکه بیانگر آن است که اراده جدی در مقامات آژانس برای مشکل آفرینی از پیش طراحی شده ی ایران در حال پیگیری است.

حجت الاسلام اشرفیان افزود: این در حالی است که جمهوری اسلامی بارها و بارها فراتر از پروتکل های آژانس همکاری داشته تا صداقت و حقانیت فعالیت صلح آمیز هسته‌ای خود را اثبات کند.

وی با تشکر از بازدید نماینده ولی فقیه در استان از چاه آب ژرف گفت: این بازدید با توجه به دغدغه مردم نسبت به تامین آب شرب بود و لازم است مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی موضوع دیپلماسی آب را با جدیت بیشتری مطالبه و پیگیری کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار