امام‌جمعه شهرستان دلگان گفت: وقف یک چشمه همیشه جاری برای واقف در زمان حیات و پس‌از مرگ اوست و چه خوب است که این عمل زیبا در زمان حیات آدمی انجام شود .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام عظیم بامری امام‌جمعه شهرستان دلگان با اشاره به فرارسیدن هفته وقف گفت : وقف یک چشمه همیشه جاری برای واقف در زمان حیات و پس‌از مرگ اوست و چه خوب است که این عمل زیبا در زمان حیات آدمی انجام شود .

وی با اشاره به ویژگیهای اخلاقی پیامبر گرامی اسلام (ص) افزود : زندگی پیامبر (ص) سراسر درس است و اخلاق پیامبر (ص) سرمشق خوبی برای رفتار و آداب اجتماعی ماست که در قرآن هم خداوند متعال بر بهره گیری از این اسوه اخلاق مسلمانان و مؤمنان را فراخوانده‌ است .

حجت الاسلام والمسلمین بامری تصریح کرد : ایثارگری و شهادت نوجوان دهه هشتادی شهید علی لندی نشان داد که ایران اسلامی هم هنوز گوهرهایی در خودش نهفته دارد که به‌هنگام انجام‌ وظیفه دست از پا نشناخته و به انجام‌ وظیفه‌ی خویش همت می‌گمارند و این نوجوان نشان داد که می‌توانی دهه هشتادی باشی اما مانند غیورمردان انقلابی در هشت سال دفاع مقدس عمل کنید

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.