نیمی از نوجوانان رامسری نسبت به ویروس کرونا واکسینه شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، دکتر حمیدرضا مبشری رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر گفت: با شروع واکسیناسیون دانش آموزان متوسطه اول و دوم، حدود ۵۰ درصد نوجوانان رامسری نسبت به ویروس کرونا واکسینه شده اند.

او افزود: شهرستان رامسر بر اساس آخرین دستورالعمل وزارت بهداشت مبنی بر واکسیناسیون نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال، توانست در کمترین زمان ممکن حدود ۵۰ درصد این گروه حساس جامعه را واکسینه کند.

مبشری گفت: شهرستان رامسر بالغ بر ۵۲۰۰ نوجوان ۱۲ تا ۱۸ ساله دارد که از این تعداد ۲۲۵۷ نفر واکسینه شده اند و بقیه نوجوانان و دانش آموزان نیز در هفته پیش رو و با ورود محموله جدید واکسن واکسینه خواهند شد.


بیشتر بخوانید:

رییس شبکه بهداشت و درمان رامسر گفت: این گروه سنی با واکسن سینوفارم واکسینه می‌شوند که پیشتر مطالعات بالینی خود را در کشور‌های مختلف انجام داده و مستندات آن را به سازمان بهداشت جهانی نیز ارائه کرده است.

او افزود: با توجه به واکسینه شدن همه معلمان رامسری و پایان یافتن واکسینه دانش آموزان در هفته پیش ر، پس از دوسال بزودی شاهد بازگشایی مدارس شهرستان و پویایی و نشاط در نوجوانان رامسری خواهیم بود.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار