امام جمعه فهرج گفت:ایران اجازه نخواهد داد رژیم صهیونیستی در مرزهای ایران شیطنت کند و دست ایران برای تنبیه آنها در سراسر منطقه غرب آسیا باز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام رضا آقا ملایی امام جمعه شهرستان فهرج در خطبه های نماز جمعه این هفته در فهرج همگان را به رعایت تقوای الهی توصیه کرد و گفت: نوجوان ۱۵ ساله‌ فداکار، شهید علی لندی با ایثار و از خودگذشتگی برای نجات جان دو انسان دیگر به دل آتش زد و خود بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید. اقدام شجاعانه این نوجوان شهید ایذه‌ای، به اصطلاح دهه هشتادی  یاد و منش شهدای دفاع مقدس به ویژه شهید حسین فهمیده‌ه، شهید محسن حججی و شهید بهنام محمدی‌ را زنده کرد.

حجت الاسلام آقاملایی اظهارداشت: برای اولین بار در شهرستان فهرج پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی روز اربعین حسینی برگزار شد.

خطیب جمعه فهرج گفت: رحلت روحانی دانشمند علامه آیت الله حسن زاده آملی رضوان الله علیه را تسلیت عرض می کنم  زندگی سراسر فخر این حکیم الهی، منجم، ریاضیدان، عارف، فقیه، مفسر و محدث، در یک نگاه کلی سیری فلسفی و عرفانی است که بر مدار معرفت نفس می‌گردد.

حجت الاسلام آقا ملایی گفت: آنچه که در مرز‌های شمال غربی ایران مشاهده می‌شود بوی توطئه‌ای آمریکایی - اسرائیلی می‌دهد.

امام جمعه فهرج گفت: اصل اساس برای ایران حُسن همجواری و تقویت روابط متنوع و مبادلات فی مابین پیمان مشترک برای حفظ منافع مشترک همراه با رعایت اصل استقلال و حفظ مرز‌های رسمی هر کشور است. هرگونه توطئه برای تغییر در این مرز‌ها قابل تحمل نخواهد بود. قطعا ایران انقلابی اجازه نخواهد داد رژیم صهیونیستی از این موقعیت سوء استفاده کند دست ایران برای تنبیه صهیونیست‌ها در سراسر منطقه غرب آسیا باز است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار