فرمانده انتظامی خاش گفت: سارق مسلح خودرو در شهرستان خاش شناسایی و دستگیرشد.

سرهنگ حبیب راز دار فرمانده انتظامی خاش در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه خودرو، در شهرستان خاش شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات فنی، موفق به شناسایی سارقی سابقه دار در یکی از روستا‌های شهرستان شده و صبح روز گذشته طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه او را داخل مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارق علاوه بر توقیف یک دستگاه پزو ۴۰۵ مسروقه یک قبض کلت کمری نیز کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده که چیزی برای کتمان نداشت به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در تحقیقات تکمیلی به ۲ فقره سرقت مسلحانه خودرو و ۶ فقره زورگیری و سرقت مسلحانه وجه نقد و تلفن همراه افراد عبوری در سطح شهرستان خاش اقرار کرد.

فرمانده انتظامی خاش در خاتمه با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند اظهار داشت: امنیت حق مردم است و نیروی انتظامی با افرادی که بخواهند با اقدامات مجرمانه خود آرامش شهروندان را سلب کنند برابر قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۴ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
خدا لعنت کند هرچی قاچاقچی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۰۹ مهر ۱۴۰۰
درود
آخرین اخبار