دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین، تأمین امنیت اقتصادی، تثبیت قوانین و مقررات و اجرای قوانین حمایتی در تحقق اقتصاد مقاومتی را سه خواسته فعالان صنعتی استان قزوین از رئیس قوه قضائیه دانست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، قاسمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین در نشست حجت الاسلام والمسلمین اژه ای، رئیس قوه قضائیه با فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و کارآفرینان استان گفت: قزوین از قطب‌های صنعتی کشور با داشتن یک درصد از خاک کشور ۸ درصد اقتصاد را داراست.

وی افزود: سه هزار و ۴۰۰ واحد تولیدی در استان قزوین مستقر است و باید برای حل مشکلات آنها، تمامی تلاش خود را به کار بگیریم.

قاسمی اصلی‌ترین خواسته فعالان صنعت را تامین امنیت اقتصادی، تثبیت قوانین و مقررات و اجرای قوانین حمایتی در تحقق اقتصاد مقاومتی بیان کرد.

وی افزود: رویکرد دستگاه قضا در چندین سال گذشته، تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در استان‌ها و حل مشکلات واحد‌های نیمه فعال بوده و دستگاه قضا برای حفظ حقوق عامه در این زمینه ورود کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین تصریح کرد: یکی از مشکلات جدی صنعت استان قزوین، تعطیلی واحد‌های تولیدی، تملک آن‌ها از سوی بانکها، توقف چرخه تولید و بیکار شدن کارگران است.

۳۰ درصد زمین‌های استان قزوین، موقوفه است

لطف الله سیاهکلی، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم در این دیدار با اشاره به اینکه ۳۰ درصد زمین‌های استان قزوین، موقوفه است گفت: کل شهر زیاران وقف آستان قدس رضوی است و مردم در این زمینه مشکل دارند و باید در این باره چاره اندیشی شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی افزود: منابع طبیعی یکی دیگر از مشکلات مهم در استان قزوین است که باید مورد توجه قرار گیرد و حل و فصل شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.