معاون قضایی قوه قضائیه گفت: کسانی که صرفاً به علت جزای نقدی در زندان به سر می‌برند با جلب نظر رهبر انقلاب و رئیس قوه قضائیه در لیست عفو قرار می‌گیرند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت‌الاسلام رحیمی معاون قضایی قوه قضائیه و رئیس کمیسیون عفو و بخشودگی، در حاشیه دیدار مسئولان عالی قضایی با مردم استان قزوین گفت: کسانی که صرفاً به علت جزای نقدی در زندان به سر می‌برند در اسرع وقت مشخصات خود را اعلام کنند تا پس از جلب نظر رهبر انقلاب و رئیس قوه قضائیه، در لیست عفو قرار بگیرند.

معاون قضایی قوه قضائیه با بیان اینکه سرکشی به زندان ها، یکی از کار‌هایی است که مسئولان استان‌ها باید در دستور کار قرار دهند، خاطرنشان کرد: مسئولان، محکومانی که زبان گویایی برای بیان مشکلاتشان را ندارند، شناسایی کنند و در گفت و گوی صمیمانه با آنها، دغدغه‌های محکومان را برطرف کنند.

حجت الاسلام رحیمی، تأخیر در رسیدگی، احکام نتیجه قطعی و تقاضای عفو را عمده‌ترین موضوعات مطرح شده از سوی مردم استان قزوین مطرح کرد.

حجت الاسلام مرتضوی مقدم، رئیس دیوان عالی کشور نیز درباره جزئیات دیدار با مردم استان گفت: هر پرونده شکل خودش را دارد و بعضی پرونده‌ها حقوقی و بعضی دیگر کیفری بودند که راهنمایی لازم انجام شد.

وی افزود: خوشبختانه در این دیدار‌ها مشکل حادی وجود نداشت و پرونده‌هایی که مربوط به استان قزوین بود به مسئولان استانی واگذار کردیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.