استانداری خراسان رضوی محور فعالیت‌های ستاد خدمات سفر این استان را در آستانه سالروز شهادت امام رضا (ع) و ایام پایانی ماه صفر، تعیین کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدصادق براتی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استاندار خراسان رضوی در جلسه تخصصی ستاد خدمات سفر استان، ویژه دهه پایانی صفر گفت: ضرورت بزرگداشت این ایام می‌طلبد که کمیته‌های تبلیغی به خصوص کمیته فرهنگی و خدمات شهری نسبت به فضاسازی مطلوب و هدفمند شهر اقدام کنند.

او افزود: البته بازدید‌های مشترک کمیته‌ها در زمینه رعایت و کنترل پروتکل‌های بهداشتی عملیاتی می‌شود تا بتوان خدمات مطلوبی را مطابق دستورالعمل‌های بهداشتی به مجاوران و زائرین اهل بیت عصمت و طهارت ارائه کرد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استاندار خراسان رضوی ادامه داد: برنامه ریزی برای بازگشت زائران از مشهد از اهم مسائل است و با توجه به اهمیت تولید محتوای فرهنگی و هنری برای انتقال مفاهیم ارزشمند و والای تشیع علوی در این ایام، بر ضرورت تولید این محصولات توسط دستگاه‌های فرهنگی تاکید دارم.

براتی بیان کرد: با خروج از بحران کرونا، در آینده نزدیک مشهد می‌تواند به نحو مطلوب تری در خدمت زائران و عاشقان اهل بیت (ع) باشد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//ف. ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.