بنیاد فرهنگی رضوی در دهه پایانی ماه صفر برنامه‌های ویژه‌ای از جمله شناساندن هویت امام رضا (ع) به دانش‌آموزان را اجرا می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمد صادق علی پرست مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی گفت: برنامه‌های پیش بینی شده برای دهه پایانی ماه صفر مبتنی بر رعایت نکات بهداشتی ستاد ملی کرونا و دانش آموزمحوری است و تلاش شده تا از ظرفیت‌های آستان قدس رضوی در فضای مجازی و پخش آنلاین بهره بریم.

او افزود: هدف از اجرای این مجموعه برنامه‌ها، شناساندن هویت امام رضا (ع) و سبک زندگی رضوی به دانش آموزان، زمینه‌سازی برای توسعه فرهنگ زیارت نیابتی و گسترش معارف اهل بیت (ع) است.


بیشتر بخوانید


مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی ادامه داد: برگزاری هیئت‌های دانش‌آموزی در حرم مطهر رضوی و فضای باز مدارس با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، برپایی مراسم عزاداری در فضای آنلاین، زیارت نیابتی، اجرای مسابقات کتابخوانی درون مدرسه‌ای، معرفی کتب مرتبط با زندگی پیامبر اکرم (ص) و تبیین مناظرات معرفتی امام رضا (ع) از جمله فعالیت‌هایی است که توسط دانش آموزان در این ایام انجام می‌شود.

علی پرست بیان کرد: تهیه و توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی ویژه خانواده‌های محرومین توسط اولیاء و دانش آموزان مدارس امام رضا (ع) در قالب پویش «به توان هم» موجب می‌شود تا روحیه مساوات و همدلی در جامعه ترویج یابد.

او تصریح کرد: عزت نفس و احساس ارزش درونی در دانش آموزان، انتقال ارزش‌های دینی و ارتقای سطح معنویت در آنان از جمله دستاورد‌های این برنامه‌ها برای مخاطبان به شمار می‌آید.

 

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار