نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات دهستان جاورده در بخش چاروسا در شهرستان کهگیلویه پیگیری و رفع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت الاسلام موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مردم دهستان جاورده گفت: تلاش می‌شود خواسته‌های به حق مردم این دهستان در حوز‌های مختلف از جمله راه و گاز رسانی پیگیری و محقق شود.

موحد با بیان اینکه جاده‌ی دسترسی به روستای سیلم  در این دهستان با مشخص شدن پیمانکار به زودی وارد مرحله اجرایی می‌شود افزود: عملیات اجرایی اتصال جاده‌ی روستای دم عباس به جاده سراسری دهدشت پاتاوه در حال اجرا است که به زودی این جاده تکمیل و روستای دم عباس علاوه بر اتصال به بخش‌های چاروسا و دیشموک به مرکز استان نیز متصل می‌شود.

او گازرسانی به روستا‌ها را یکی دیگر از خواسته های به حق مردم دهستان جاورده دانست و اضافه کرد:گاز رسانی به روستا‌های حوزه‌ی رود شور در حال رایزنی برای تامین اعتبار است که با مشخص شدن پیمانکار این طرح گاز رسانی وارد فاز اجرایی می‌شود.

ارشیا عضو شورای اسلامی جاورده در این دیدار ارتقای دهستان جاورده به بخش، تسریع در روند اجرای جاده‌ی ارتباطی دم عباس به جاده سراسری پاتاوه یاسوج، ساخت زمین چمن مصنوعی روستای جاورده و بازگشایی جاده ارتباطی دهستان جاورده به سیلم و مناطق سردسیری این دهستان را از جمله خواسته های مردم دهستان جاورده اعلام کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.