معاون قضایی دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت:قضات این استان با روحیه جهادی برای حل مشکلات مردم در دستگاه قضایی تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،امان‌اله فیض‌الهی معاون قضایی دادگستری آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه کار در حوزه قضایی و دادگستری منوط به زمان خاص و اداری نیست گفت:اگر تلاش شبانه‌روزی در مجموعه دادگستری نباشد، نمی‌توان امور مردم را به خوبی انجام داد.

اوبا اشاره به اینکه هر قاضی روزانه به بیش از ۱۰ پرونده رسیدگی می‌کندافزود: در دادگستری اگر روحیه جهادی و سیره و روش کار سردار سلیمانی نباشد به طور قطع مشکلات مردم رسیدگی و حل نمی‌شود.

او دادستانی را از مسوولیت‌های حساس دادگستری نام برد و بیان کرد: جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی، حفظ منابع طبیعی، مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز و برداشت غیرمجاز از آب‌های زیرزمینی از مهمترین اقدامات دادگستری استان است.

معاون قضایی دادگستری آذربایجان‌شرقی یادآوری کرد: حسن خلق و قاطعیت در عمل و تصمیم از جمله شاخصه‌های دادستان سابق شبستر بوده و ادامه این مسیر و ارتقای وضعیت کیفی و کمی و اقدام جهادی در دوره مدیریت جدید ضروری است.

حجت الاسلام یونس کیانی امام جمعه شبستر نیز در این مراسم گفت: دین مبین اسلام و بیشتر آیات قرآن کریم مربوط به مسائل حقوقی است و بیشترین بخش مربوط به حق الناس و حقوق مردم است.

او افزود: طی سال‌های اخیر احیای حقوق عامه در دستور قوه قضائیه قرار گرفته و این موضوع در کنار محبت باید سرلوحه مسئولان دادگستری قرار گیرد.

در این مراسم «علی داداش‌زاده» به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شبستر معرفی و از خدمات ۱۲ ساله قاسم‌زاده قدردانی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.