وزیر بهداشت گفت: بومی گزینی نیروهای بومی مورد نیاز دانشگاه های علوم پزشکی دراستان کرمان دنبال می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، بهرام عین الهی وزیر بهداشت ودرمان وآموزش پزشکی درنشست با نمایندگان مجلس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اعلام اینکه خدا راشکر به استانی آمدم که مزین به نام شهدای لشکر ۴۱ ثارالله بخصوص شهید حاج قاسم سلیمانی است، گفت:یکی از ویژگی‌های استان کرمان وجود دانشمندانی است که به بحث های مختلف مورد نیاز استان کمک می‌کنند.

او افزود:اتباع افغانی مهمان ما هستند که ما هم باید کمک کرده واز آنان  پذیرایی کنیم.

عین الهی با قدردانی از کادر سلامت ودکتر رشیدی نژاد اظهار داشت: کرمان دوازدهمین استانی است که ما سفر کردیم و خدماتشان در بخش کرونا واقعا خوب بود.

او گفت:استان کرمان پهناورترین  ومتنوع ترین استان کشور است ومناطق محروم زیاد دارد و تکلیف ما این است که ویژه کمک کنیم.

وزیر بهداشت گفت: بحث بومی گزینی نیرو‌های مورد نیاز در استان کرمان مدنظر ماست  و مناطق خاص را به ما معرفی کنند.

عین اللهی تاکید کرد: دستیاری پزشکی را هزار نفر افزایش دادیم و برای سال آینده افزایش پذیرش بیشتری خواهیم داشت.

او افزود:در بحث واکسیناسیون در تیرماه فقط ۵ میلیون دز آمار ما بود واکنون ۵۳ میلیون دز  واکسیناسیون انجام داده به گونه ای که در یک هفته به اندازه کل امارات واکسیناسیون انجام دادیم.

عین الهی با اعلام اینکه ما هرچه تعداد واکسن بخواهید در اختیار استان کرمان قرار می‌دهیم و شما با طرح‌های ابتکاری کل استان خود را واکسینه کنید گفت:ما شروع سال تحصیلی را در پیش داریم و آموزش ما به خاطر کرونا آسیب دید و بیشتر دانشجو‌های گروه های پزشکی حتی آسیب دیدند.

او افزود: موتور کار‌های ما امور فرهنگی است ما حاضریم در کرمان سرمایه گذری کنیم و دانشجویان کشور در شهر‌ی که مرقد شهید سلیمانی است بیایند و کار‌های فرهنگی انجام بدهند ومطمئنیم نتیجه بخش است.

وزیر بهداشت درپایان این نشست کرمان را به مقصد تهران ترک کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار