با تلاش مأموران انتظامی شهرستان زاهدان ۲ سارق علائم و تجهیزات راه‌ها دستگیر و تعدادی از اموال عمومی مسروقه کشف شد.

 سرهنگ محمود سعادتی  فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر سرقت علائم و تجهیزات راه‌های شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: مأموران انتظامی پاسگاه انتظامی قطارخنجک این فرماندهی با گشت زنی‌های هدفمند محسوس و نامحسوس سرانجام ۲ نفر را که با یک دستگاه خودروی پراید درحال سرقت علائم و تجهیزات راه‌ها بودند مشاهده و آن‌ها را در یک اقدام سریع دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از خودروی مذکور تعداد قابل توجهی علائم و تجهیزات راه ها، کلنگ بزرگ و کوچک، پتک و انواع آچار و ابزارآلات دیگر که برای سرقت بکار می‌رفت کشف شد.

وی ادامه داد: متهمان که غافلگیر شده بودند در مقابل مستندات موجود چاره‌ای جز اعتراف به فعالیت بزهکارانه خود نداشتند در ادامه و در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۸ فقره سرقت علائم و تجهیزات راه‌ها در سطح شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در پایان با تأکید بر اینکه سرقت تابو‌های راهنمایی و رانندگی باعث کاهش ایمنی راه‌ها و تهدیدی جدی برای جان رانندگان است گفت: جاده‌ها و تأسیسات وابسته به آن نظیر پل، تونل، علائم و تجهیزات آن، به مثابه بستر و شریان حیاتی هرکشور محسوب می‌شوند به همین دلیل متعاقب احداث جاده و تأسیسات و تجهیزات مربوطه، نگهداری از جاده‌های احداثی ضرورت دو چندان دارد لذا در این خصوص پلیس با سارقانی که با سرقت تجهیزات و علائم راه‌ها باعث ایجاد اختلال و بی نظمی در جامعه می‌شوند به شدت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار