فرمانده انتظامی شهرستان خاش از دستگیری ۵ سارق و ۳ مالخر اموال مسروقه در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اقرار آن‌ها به ۲۴ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ "حبیب راز دار" فرمانده انتظامی شهرستان خاش   در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی، طرح پاکسازی نقط جرم خیز با هدف شناسایی و دستگیری سارقان به مدت ۲۴ ساعت توسط واحد‌های مختلف انتظامی این فرماندهی به مرحله اجرا در آمد.
وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح ۵ سارق و ۳ مالخر که از قبل شناسایی شده بودند طی چند عملیات ضربتی دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان خاش با اشاره به کشف بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان تصریح کرد: سارقان دستگیر شده، پس از انتقال به پلیس آگاهی و در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۲۴ فقره سرقت، شامل ۷ فقره سرقت منزل، ۷ فقره سرقت و کابل و تجهیزات مخابراتی، ۴ فقره سرقت تلفن همراه و ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ رازدار با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی و رضایت مندی شهروندان به صورت مستمر در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت.

وی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار